MOŻNA SIEDZIEĆ W DOMU I MARZYĆ O PRACY W INNOWACYJNEJ
FIRMIE? MOŻNA! MOŻNA TEŻ DOŁĄCZYĆ DO ZESPOŁU IDEA BANKU.
Specjalista ds. Rekrutacji
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
- Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z samodzielnym prowadzeniem projektów rekrutacyjnych,
- Doświadczenie w poszukiwaniach bezpośrednich (direct search),
- Doświadczenie w tworzeniu narzędzi rekrutacyjnych na stanowiska sprzedażowe, w tym doświadczenie w roli asesora na sesjach AC/DC,
- Praktyczna znajomość trafnych metod selekcji i rekrutacji,
- Znajomość społecznościowych portali kariery i wykorzystywaniu ich w procesach rekrutacji,
- Wiedza i doświadczenie w działaniach związanych z kreowaniem wizerunku pracodawcy na rynku (Employer Branding),
- Umiejętność pracy pod presją,
- Elastyczność w działaniu, inicjatywa,
- Umiejętności komunikacji oraz poczucie humoru,
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych.
Zadania:
- Realizacja procesów rekrutacji z zachowaniem najwyższych standardów i dbałości o wizerunek Banku,
- Całościowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych w Banku na stanowiska specjalistyczne i managerskie średniego szczebla oraz ścisła współpraca z biznesem na każdym etapie procesu,
- Tworzenie i dobór narzędzi rekrutacyjnych, szczególnie na stanowiska w obszarze sprzedaży, w tym udział w sesjach AC/DC,
- Kreowanie działań EB, w tym udział w targach pracy oraz ścisła współpraca z uczelniami,
- Doradztwo w wyborze najskuteczniejszych narzędzi rekrutacyjnych,
- Analizowanie rynku pod kątem potencjalnych kandydatów,
- Zarządzanie bazą kandydatów i skuteczne prowadzenie działań z zakresu „candidate experience”.
Jako Pracodawca oferujemy:
- Ciekawe wyzwania oraz dużą samodzielność działania,
- Atrakcyjne miejsce pracy (okolice stacji metra Rondo Daszyńskiego)
- Przyjazną atmosferę oraz wspierający zespół,
- Pyszną kawę, aby miło rozpocząć dzień,
- Owocowe poniedziałki,
- Umowę o pracę oraz pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa).