Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Młodszy Specjalista ds. Uprawnień Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: przyjmowanie, procesowanie i realizacja wniosków dla nadania, modyfikacji i odbioru uprawnień​ oraz wniosków dla dostawców zewnętrznych przyjmowanie i procesowanie wniosków finansowych (SB, POS, SUN, AX, Controler, PowerBI) utrzymanie relacji i współpraca z innymi działami...
  • Specjalista / Specjalistka Helpdesk

    Centrum Medyczne Puławska Sp. z o.o.   Józefosław, ul. Ogrodowa 20    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Tworzenie użytkowników AD, nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Obsługa zgłoszeń Helpdesk w zakresie wsparcia sprzętowego oraz oprogramowania. Sprawdzenie poprawności konfiguracji kont pacjentów w aplikacjach klienckich. Diagnoza i...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk)

    Praca.pl   Józefosław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Wsparcie techniczne przy zgłoszeniach dotyczących sprzętów oraz oprogramowania. Konfiguracja kont w aplikacjach klienckich. Diagnoza i usuwanie problemów. Instalacja, konfiguracja oraz zmiana...
  • IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT

    Hemmersbach   mazowieckie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems SA   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista ds. IT

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Nowy Tuchom, ul. Gdyńska 112    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zadania Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii), Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi, Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z...
  • Specjalista ds. IT

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń, Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym, Przeprowadzanie...
  • IT Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki na stanowisku: Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów; Obsługa systemu Helpdesk; Obsługa systemu SDK; Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT; Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki; Projektowanie oraz...
  • Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Specjalista ds. wsparcia obsługi technicznej

Specjalista ds. wsparcia obsługi technicznej

GENERAL PROPERTY SP. Z O.O.
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
354 dni temu

General Property Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się zarządzaniem i techniczną
obsługą nieruchomości komercyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Posiadamy szerokie doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów biurowych, handlowych i magazynowych. Otrzymaliśmy nagrodę Gazele Biznesu za rok 2020 i 2021 dla najdynamiczniej rozwijających się firm oraz Diamenty Forbsa 2016.

Specjalista ds. wsparcia obsługi technicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • nadzór i organizacja prac techników podczas usuwania usterek i awarii oraz prac planowanych
  • kontrola jakości wykonanych prac
  • tworzenie harmonogramów prac planowanych
  • koordynowanie prac prowadzonych przez serwisy zewnętrzne związanych z usuwaniem awarii i usterek poprzeglądowych
  • zakup materiałów technicznych i biurowych
  • wgrywanie protokołów do systemu IT
  • przygotowywanie rozliczeń mediów
  • obsługa systemu monitoringu zgłoszeń Help Desk
  • obsługa systemu zarządzania obiektem
  • wsparcie przy zgłaszaniu i odbiorze zgłoszeń gwarancyjnych.

 

Wymagania:
  • doświadczenie w branży technicznej na stanowisku dozoru (brygadzista, lider, majster)
  • wykształcenie techniczne o profilu sanitarnym, hvac lub elektrycznym (preferowany profil sanitarny lub hvac)
  • znajomość podstawowych zagadnień z dziedzin opisanych w poprzednim punkcie
  • umiejętność obsługi komputera MS Office, budynkowe systemy BMS, programy typu hepldesk
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • samodzielność
  • znajomość branży technicznej, chęć poszerzania wiedzy otwartość na nowości techniczne
  • uprawnienia energetyczne E i D przynajmniej dwie z trzech grup (elektryczne, cieplne gazowe)

 

Oferujemy:
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb
  • rynkowe wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i umiejętności połączone z system premiowym 
  • szkolenia które ułatwią Ci pracę 
  • pakiety benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe
  • niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Młodszy Specjalista ds. Uprawnień Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: przyjmowanie, procesowanie i realizacja wniosków dla nadania, modyfikacji i odbioru uprawnień​ oraz wniosków dla dostawców zewnętrznych przyjmowanie i procesowanie wniosków finansowych (SB, POS, SUN, AX, Controler, PowerBI) utrzymanie relacji i współpraca z innymi działami...
  • Specjalista / Specjalistka Helpdesk

    Centrum Medyczne Puławska Sp. z o.o.   Józefosław, ul. Ogrodowa 20    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Tworzenie użytkowników AD, nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Obsługa zgłoszeń Helpdesk w zakresie wsparcia sprzętowego oraz oprogramowania. Sprawdzenie poprawności konfiguracji kont pacjentów w aplikacjach klienckich. Diagnoza i...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk)

    Praca.pl   Józefosław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Wsparcie techniczne przy zgłoszeniach dotyczących sprzętów oraz oprogramowania. Konfiguracja kont w aplikacjach klienckich. Diagnoza i usuwanie problemów. Instalacja, konfiguracja oraz zmiana...
  • IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT

    Hemmersbach   mazowieckie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems SA   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista ds. IT

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Nowy Tuchom, ul. Gdyńska 112    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zadania Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii), Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi, Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z...
  • Specjalista ds. IT

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń, Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym, Przeprowadzanie...
  • IT Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki na stanowisku: Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów; Obsługa systemu Helpdesk; Obsługa systemu SDK; Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT; Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki; Projektowanie oraz...
  • Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...