Ogłoszenie numer: 8285139, z dnia 2023-06-22
Masz już dość pracy w call center w narzuconym reżimie czasowym, zadaniowym, ilościowym,
pracując razem z kilkudziesięcioma osobami w jednej sali robiącymi to samo?
Masz już dość proponować Klientom banalne usługi lub niepotrzebne produkty?
Chcesz uczestniczyć w sprzedaży usług, które są krwiobiegiem lokalnej i globalnej gospodarki?
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- poszukiwanie nowych Klientów na terenie centralnej, zachodniej i północnej Polski,
- nawiązywanie kontaktu telefonicznego lub mailowego z nowymi Klientami,
- raportowanie aktywności w systemie CRM,
- ścisła współpraca w zakresie działań sprzedażowych z pracownikami działu handlowego,
- monitorowanie rynku,
- aktywny udział w rozwoju firmy.
Wymagania
- komunikatywność,
- otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktu,
- pozytywne nastawienie i cierpliwość,
- wykształcenie min. średnie,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz podejmowania szybkich i trafnych decyzji,
- wysoka kultura osobista,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- znajomość rynku transportowego będzie dodatkowym atutem mającym wpływ na wynagrodzenie,
- znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie będzie kolejnym dodatkowym atutem,
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy, który z Tobą uzgodnimy,
- umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
- swobodę działania,
- wspaniałą nie-korporacyjną atmosferę,
- owocowych czwartków i słodkich piątków nie mamy, ale chętnie pójdziemy wspólnie na piwo.
Benefity
- karta Multisport,
- prywatna opieka medyczna,
- ubezpieczenie na życie,
- PPE,
- spotkania integracyjne,
- brak dress code’u.
Poznaj
Diera Sp. z o.o
DIERA [www.diera.pl] powstała w maju 2006 r., kontynuując tradycję jednej z najstarszych prywatnych firm o tej specjalności w Polsce, firmy Promexim. Trzon tej firmy, o wyłącznie polskim kapitale, stanowi ponad stuosobowa kadra z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy w branży, w 9 oddziałach w Polsce i Czechach.
Firmę DIERA wyróżnia niestandardowe podejście do operacji w zakresie spedycji drogowej, morskiej i lotniczej. Firmowe hasło "Elastyczne rozwiązania" jest wyrazem klarownej strategii, która zakłada, że istnieje wielu klientów, którzy poszukują spedytorów „domowych”: elastycznych, kładących nacisk na jakość usług i znajdowanie najlepszych, często dedykowanych, rozwiązań spedycyjnych oraz bliskie, partnerskie relacje w biznesie.
Specjalnością firmy DIERA są przewozy drogowe w całej Europie oraz do Afryki Północnej (Tunezja, Maroko); transport lotniczy i morski z Dalekiego Wschodu (Chiny, Tajwan, Japonia, Korea), a ostatnio również połączenia kolejowe z Chin. Dzięki współpracy z partnerami w Europie
DIERA uruchamia wciąż nowe regularne połączenia drogowe, w tym roku do Włoch i Grecji, a dzięki wieloletniemu członkostwu w WACO – ekskluzywnej światowej organizacji agentów lotniczych i morskich - jest w stanie świadczyć usługi spedycji lotniczej i morskiej w ponad 120 świata. Przystąpienie do Polskiego Systemu Dystrybucji (PSD) pozwala oferować pełny wachlarz usług w spedycji krajowej. Dodatkowymi atutami są: własna agencja celna, magazyny oraz skład celny zlokalizowany w Błoniu, dające możliwość w pełni sprostać potrzebom klientów.