Najnowsze oferty pracy

  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Kierownik / Kierowniczka Domu Pomocy Społecznej

    Fundacja Wspólnota Nadziei   Więckowice (pow. krakowski, gm. Zabierzów), k/Zabierzowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Poszukujemy osoby, która jest pełna szacunku, wrażliwości, empatii i odpowiedzialności za drugiego człowieka, posiada doświadczenie w kierowaniu placówkami w obszarze pomocy społecznej i jest zainteresowana stałą współpracą. Twoje obowiązki będą obejmować Nadzór nad prawidłowym...
  • Bookkeeper & Accounts - Admin / Personal Assistant position / ecommerce

    GAVBIZ   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    1 dni
    Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Znajomością Stolarki Aluminiowej

    Praca.pl   Zegartowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie zleceń, Kontakt z klientami, dostawcami, kolegami, Obsługa klientów mailowo i telefonicznie.
  • Professional Assistant

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    2 dni
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
  • Specjalista ds. Administracji Systemów Emerytalnych z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie programami emerytalnymi dla klientów. Angażowanie się w projekty polepszające i utrzymujące procesy. Współpraca z irlandzkimi zespołami obsługi i wsparcia IT. Bieżąca obsługa zgłoszeń zgodnie z procedurami. Kontrolowanie jakości i zarządzanie...
  • Pracownik biura budowy - Dział Kontroli Jakości

    Jww Invest S. A.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
  • Pracownik biurowy działu stolarki aluminiowej

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, Zegartowice 160, koło Dobczyc    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należeć: tworzenie zleceń, bieżący kontakt z klientami, dostawcami oraz współpracownikami, obsługa Klientów mailowo i telefonicznie. Od Ciebie oczekujemy: doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu stolarki aluminiowej,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Nowy Sącz Pracownik Biurowy Nowy Sącz
Specjalista / Specjalistka ds. realizacji projektów / Pracownik administracyjny

Specjalista / Specjalistka ds. realizacji projektów / Pracownik administracyjny

Stowarzyszenie SURSUM CORDA
Nowy Sącz
4 000 - 4 350 zł / mies. (w zal. od umowy)
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
rekrutacja online
736 dni temu

Ogłoszenie numer: 7023585, z dnia 2022-06-01

Podejmujemy nowe wyzwania i poszukujemy nowych osób do naszego zespołu!
 
Pracując na tym stanowisku, będziesz wspierać załogę Stowarzyszenia Sursum Corda („w górę serca”) w sprawnym i rzetelnym działaniu.

Specjalista / Specjalistka ds. realizacji projektów / Pracownik administracyjny

Miejsce pracy: Nowy Sącz

 

Opis stanowiska

  • prowadzenie dokumentacji merytorycznej i organizacyjnej przedsięwzięć i projektów
  • nadzór nad budżetami projektów i przedsięwzięć i wydatkowaniem środków
  • prowadzenie monitoringu finansowego realizowanych przedsięwzięć i projektów
  • przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej przedsięwzięć i projektów (m.in. faktur, porozumień wolontariackich, sprawozdań)
  • udział w działaniach promocyjnych
  • wsparcie organizacyjne działań projektowych (m.in. rekrutacja uczestników, logistyka wydarzeń, prowadzenie dokumentacji, kontakt z uczestnikami, zakupy, opracowywanie pism, prowadzenie korespondencji)
  • udział w monitoringu i ewaluacji rezultatów prowadzonych działań
  • współpraca z grantodawcą w zakresie spraw formalnych
  • udział w spotkaniach zespołu projektowego, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami
  • współdziałanie z innymi pracownikami, wolontariuszami oraz partnerami stowarzyszenia

Wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • wysokie kompetencje komunikacyjne i umiejętności współpracy w zespole
  • odpowiedzialność, samodzielność i umiejętność efektywnej organizacji własnej pracy
  • biegła obsługa pakietu MS Office, w szczególności programu Word i Excel
  • umiejętności przetwarzania dużej ilości danych i informacji z różnych źródeł
  • gotowości do pracy w biurze i niekiedy w terenie
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej i/lub wykonywaniu czynności administracyjnych

Oferujemy

  • umowę o pracę w wymiarze całego etatu
  • dobrze wyposażone stanowisko w biurze, w centrum Nowego Sącza (przy Placu Kolegiackim)
  • pracę w zespole opartym o dobre relacje, zaufanie i wspólne kształtowanie miejsca, w którym angażujemy
  • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w dużej organizacji pozarządowej
  • możliwość włączania się w planowanie działań stowarzyszenia
  • środowisko pracy, w którym ceniona jest samodzielność i kreatywność
  • udział w realizacji projektów, które mają sens i znaczenie dla ich uczestników
  • nieszablonowość działań i wyzwania sprzyjające rozwojowi

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Kierownik / Kierowniczka Domu Pomocy Społecznej

    Fundacja Wspólnota Nadziei   Więckowice (pow. krakowski, gm. Zabierzów), k/Zabierzowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Poszukujemy osoby, która jest pełna szacunku, wrażliwości, empatii i odpowiedzialności za drugiego człowieka, posiada doświadczenie w kierowaniu placówkami w obszarze pomocy społecznej i jest zainteresowana stałą współpracą. Twoje obowiązki będą obejmować Nadzór nad prawidłowym...
  • Bookkeeper & Accounts - Admin / Personal Assistant position / ecommerce

    GAVBIZ   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    1 dni
    Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Znajomością Stolarki Aluminiowej

    Praca.pl   Zegartowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie zleceń, Kontakt z klientami, dostawcami, kolegami, Obsługa klientów mailowo i telefonicznie.
  • Professional Assistant

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    2 dni
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
  • Specjalista ds. Administracji Systemów Emerytalnych z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie programami emerytalnymi dla klientów. Angażowanie się w projekty polepszające i utrzymujące procesy. Współpraca z irlandzkimi zespołami obsługi i wsparcia IT. Bieżąca obsługa zgłoszeń zgodnie z procedurami. Kontrolowanie jakości i zarządzanie...
  • Pracownik biura budowy - Dział Kontroli Jakości

    Jww Invest S. A.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
  • Pracownik biurowy działu stolarki aluminiowej

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, Zegartowice 160, koło Dobczyc    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należeć: tworzenie zleceń, bieżący kontakt z klientami, dostawcami oraz współpracownikami, obsługa Klientów mailowo i telefonicznie. Od Ciebie oczekujemy: doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu stolarki aluminiowej,...