Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Więckowice Pracownik Pomocy Społecznej Więckowice
Kierownik / Kierowniczka Domu Pomocy Społecznej

Kierownik / Kierowniczka Domu Pomocy Społecznej

Fundacja Wspólnota Nadziei
Więckowice (pow. krakowski, gm. Zabierzów), k/Zabierzowa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
138 dni temu

Ogłoszenie numer: 9046015, z dnia 2024-06-06

Dom Pomocy Społecznej „Na Farmie Życia”
prowadzony przez
Fundację Wspólnota Nadziei w Więckowicach koło Krakowa
poszukuje osoby na stanowisko:
Kierownik / Kierowniczka Domu Pomocy Społecznej.

 

DPS jest jednostką organizacyjną Ośrodka Farma Życia - pierwszego w Polsce miejsca całodobowego pobytu, pracy, terapii i rehabilitacji dla dorosłych osób w spektrum autyzmu. Osoby je tworzące starają się budować świat przyjazny, wspierający, tolerancyjny i akceptujący różnorodność osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Fundacja Wspólnota Nadziei to miejsce tworzone przez ludzi wrażliwych, odpowiedzialnych, szanujących innych i profesjonalnych.

Kierownik / Kierowniczka Domu Pomocy Społecznej

Miejsce pracy: Więckowice (pow. krakowski, gm. Zabierzów), k/Zabierzowa

Nr Ref.: KIEROWNIK DPS

 

Opis stanowiska

Poszukujemy osoby, która jest pełna szacunku, wrażliwości, empatii i odpowiedzialności za drugiego człowieka, posiada doświadczenie w kierowaniu placówkami w obszarze pomocy społecznej i jest zainteresowana stałą współpracą.

Twoje obowiązki będą obejmować

  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem domu pomocy społecznej.
  • Planowanie, nadzorowanie i koordynowanie usług dla mieszkańców domu zgodnie z obowiązującymi standardami.
  • Kierowanie sprawami administracyjnymi, finansowymi i gospodarczymi domu.
  • Opracowanie, wdrażanie i monitorowanie procedur, strategii i standardów usług.
  • Nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP, ochrony przeciwpożarowej, ergonomii, ochrony środowiska i systemu HACCP.
  • Prowadzenie polityki personalnej domu, koordynowanie i organizowanie pracy podległego zespołu, prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników.
  • Organizacja i dbanie o prawidłowe funkcjonowanie kontroli wewnętrznej.
  • Zapewnienie funkcjonowania skutecznej kontroli zarządczej.
  • Współpraca ze specjalistami ds. autyzmu, superwizorami oraz kierownikami innych jednostek i realizowanych projektów.

Wymagania

  • Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej (zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy o pomocy społecznej).
  • Co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość ustawy o pomocy społecznej, rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, znajomość przepisów prawa pracy.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w osobami z niepełnosprawnością intelektualną i osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Wdrożenie stanowiskowe przez doświadczony personel.
  • Wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy.
  • Regularne szkolenia i konsultacje z ekspertami w kraju i za zagranicą.
  • Przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole.
  • Udział w realizacji ważnych społecznie projektów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.