Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Biurze Administracyjnym w Wydziale Budżetu i Zakupów

Specjalista w Biurze Administracyjnym w Wydziale Budżetu i Zakupów

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3517 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162997
  • Data ukazania się ogłoszenia: 11 września 2014 r.

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Biurze Administracyjnym w Wydziale Budżetu i Zakupów

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Warszawa, ul.: Wspólna 2/4

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań związanych z planowaniem, wykorzystaniem i rozliczaniem środków budżetu państwa przeznaczonych na realizację zadań Biura, w tym na inwestycje, remonty, zakup materiałów biurowych i wyposażenia Ministerstwa oraz związanych z planowaniem, monitorowaniem i realizacją projektów współfinansowanych ze środków zagranicznych, w tym w szczególności z PO Pomoc Techniczna,
  • obsługa i ewidencja finansowo-księgowa, w tym weryfikacja formalno-rachunkowa i merytoryczna dowodów księgowych,
  • planowanie i realizacja zakupów i dostaw towarów i usług na potrzeby Ministerstwa,
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będących w zakresie właściwości Biura, w tym przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy oraz uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca przy komputerze oraz użyciu urządzeń biurowych (fax, ksero, scan),
    – praca poza siedzibą urzędu (przy realizacji zakupów),
    – organizacja/prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umów,
    – reprezentacja urzędu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,
    – winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
    – sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
    – ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – praca w pokoju wieloosobowym,
    – brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej przy realizacji zadań związanych z planowaniem i rozliczaniem wydatków
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości budżetowej,
    • znajomość procedur i wytycznych związanych z dofinansowaniem i realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna,
    • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
    • rzetelność i terminowość,
    • samodzielność i inicjatywa,
    • zorientowanie na osiąganie celów,
    • umiejętność organizacji pracy własnej,
    • skuteczna komunikacja,
    • umiejętność współpracy,
    • umiejętności analityczne.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty