Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Departamencie Inspekcji ds. Wytwarzania

Specjalista w Departamencie Inspekcji ds. Wytwarzania

Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3234 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 170692
  • Data ukazania się ogłoszenia: 26 czerwca 2015 r.

Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw systemu bazodanowego SITE i EudraGMP
  • w Departamencie Inspekcji ds. Wytwarzania

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Główny Inspektorat Farmaceutyczny
    ul. Senatorska 12
    00-082 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa i aktualizacja bazy SITE, zawierającej dane podmiotów nadzorowanych przez departament, w tym m. in. wprowadzanie raportów z przeprowadzonych inspekcji, certyfikatów, decyzji dotyczących: udzielania/zmiany zezwolenia/zgody na wytwarzanie/import produktów leczniczych, korespondencji z wytwórcą i uzupełnianie innych danych związanych z wytwórcą i importerem.
  • Obsługa i aktualizacja europejskiej bazy danych EudraGMP w zakresie wprowadzania zezwoleń na wytwarzanie i import produktów leczniczych oraz certyfikatów GMP.
  • Uczestnictwo w spotkaniach EudraGMP, udział we wdrażaniu zaleceń EMA dotyczących systemu bazodanowego EudraGMP oraz praca w grupach roboczych Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego zajmujących się udoskonaleniem i rozbudową systemu bazodanowego SITE.
  • Prowadzenie dokumentów wewnętrznych departamentu oraz dokumentacji otrzymanej od przedsiębiorców zajmujących się wytwarzaniem i importem produktów leczniczych oraz wytwarzaniem, importem, dystrybucją substancji czynnych w tym m. in.: tworzenie teczek podmiotów zawierających pełną dokumentację związaną z prowadzoną działalnością.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca biurowa, przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
    -komunikacja osobista i telefoniczna ze współpracownikami i klientami urzędu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną. Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe).
    Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się
    na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z przetwarzaniem danych w systemach informatycznych lub w obszarze związanym z przygotowywaniem dokumentacji w ramach postępowań administracyjnych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy Prawo farmaceutyczne,
    • dobra znajomość obsługi komputera - środowisko Office,
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • komunikatywna znajomość j. angielskiego.
wymagania dodatkowe
  • komunikatywność,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • odpowiedzialność,
  • przeszkolenie w zakresie przetwarzania danych w systemach komputerowych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty