- Ogłoszenie nr: 175430
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 listopada 2015 r.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
- Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Sekcji Księgowości i Rozliczeń Pionu Głównego Księgowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
im.gen.bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Kętrzyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie całości spraw dotyczących windykacji należności Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Ketrzynie z tytułu dochodów budżetowych, w tym sporządzanie not obciążeniowych, wystawianie tytułów wykonawczych, wysyłanie wezwań do zapłaty, upomnień, sporządzanie ugód, celem dostarczenia aktualnej i bieżącej informacji na temat stanu należności w W-MOSG,
- realizowanie windykacji należności z tytułu szkód w mieniu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej spowodowanych przez osoby fizyczne lub prawne na bieżąco, celem ustalenia stanu faktycznego i wyegzekwowania należności,
- uzgadnianie na bieżąco prawidłowości, terminowości i ewidencji analitycznej wszystkich należności, celem zapewnienia poprawności i zgodności stanu kont analitycznych z kontami syntetycznymi,
- monitorowanie terminowości płatności wystawianych przez Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej faktur, not obciążeniowych, celem terminowego wysyłania do zobowiązań do zapłaty, upomnień oraz podejmowania w stosunku do nich czynności zmierzających do wykonania zobowiązania w drodze egzekucji lub podejmowania innych czynności zmierzających do wyegzekwowania lub likwidacji należności
- zbieranie, opracowywanie i redagowanie w jednolity materiał wkład merytoryczny, z zakresu uzyskanych należności z tytułu dochodów budżetowych, stanu nalezności i zaległości W-MOSG, celem ujęcia go w analizach kwartalnych z wykonania planu dochodów budżetowych oraz sporządzenia sprawozdawczości w tym zakresie,
- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko biurowe, max.8 godzin dziennie z wykorzystaniem komputera, samodzielne, polegające na znajomości i umiejętności wykorzystywania obowiązujących przepisów prawa, głównie dotyczących rachunkowości i finansów publicznych, a także prawa cywilnego, administracyjnego, w zakresie między innymi wskazanym w zadaniach głównych. Na stanowisku wymagane jest posiadanie dużej wiedzy merytorycznej i praktycznej, zaangażowanie, dyspozycyjność, terminowość wykonywania powierzonych czynności. Ważna jest komunikacja werbalna i pisemna, polegająca na formułowaniu wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie oraz umiejętność argumentacji i przekonywania.
Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego W-MOSG. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności (brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych). Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne lub prawne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła znajomość zasad rachunkowości budżetowej,
- biegła znajomość tematyki z zakresu finansów publicznych,
- komunikatywność
- dyspozycyjność w okresach sprawozdawczych,
- znajomość pracy w pakiecie Microsoft Office, Open Office,
- udokumentowany staż pracy w księgowości w jednostce budżetowej lub sektorze finansów publicznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów