Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Analiz i Współpracy Międzynarodowej w Biurze Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych

Specjalista w Wydziale Analiz i Współpracy Międzynarodowej w Biurze Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2927 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 180476
  • Data ukazania się ogłoszenia: 28 kwietnia 2016 r.

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw analiz i informacji
  • w Wydziale Analiz i Współpracy Międzynarodowej w Biurze Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul. Nowogrodzka 11, 00-513 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pozyskiwanie i przetwarzanie danych statystycznych oraz opracowywanie informacji analitycznych na temat sytuacji osób niepełnosprawnych, zwłaszcza na rynku pracy, a także informacji zawierających wnioski z badań i analiz w obszarze niepełnosprawności, wspierania zatrudnienia i rehabilitacji osób niepełnosprawnych,
  • przygotowywanie wkładów merytorycznych do projektów strategicznych dokumentów krajowych oraz projektów raportów i dokumentów organizacji międzynarodowych w zakresie danych statystycznych i informacji odnoszących się do problematyki osób niepełnosprawnych,
  • udział w opracowywaniu projektu budżetu zadaniowego Biura, monitorowaniu realizacji działań ujętych w budżecie Biura na dany rok oraz przygotowywaniu sprawozdawczości w tym zakresie,
  • uczestniczenie w opracowywaniu informacji i monitorowaniu działań związanych z procesem analizy ryzyka i kontroli zarządczej na poziomie Biura,
  • uczestniczenie w pracach związanych z przygotowywaniem założeń do rocznego planu rzeczowo-finansowego PFRON oraz opracowywaniem informacji sprawozdawczych na podstawie danych PFRON,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi i wyjaśnień na interpelacje, wystąpienia i zapytania poselskie, wystąpienia i oświadczenia senatorów oraz wystąpienia Rzecznika Praw Obywatelskich,
  • uczestniczenie w pracach Biura związanych z upowszechnianiem informacji dotyczących Konwencji Narodów Zjednoczonych o prawach osób niepełnosprawnych oraz pozyskiwaniem, przetwarzaniem i opracowaniem danych statystycznych dotyczących realizacji jej postanowień.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 11 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy umożliwiające wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego przy sporządzaniu analiz o charakterze statystyczno-finansowym
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2),
    • znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz aktów wykonawczych,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • znajomość ustawy o finansach publicznych,
    • znajomość zagadnień ekonomicznych i z zakresu finansów publicznych,
    • wiedza z zakresu polityki społecznej, w tym rynku pracy i zabezpieczenia społecznego,
    • umiejętność analizy i syntezy informacji,
    • znajomość badań statystycznych oraz metodologii prowadzenia badań ilościowych i jakościowych,
    • umiejętność obsługi komputera: MS Office, w tym bardzo dobra znajomość programu MS Excel.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty