Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale ds. Wynagrodzeń w Biurze Dyrektora Generalnego

Specjalista w Wydziale ds. Wynagrodzeń w Biurze Dyrektora Generalnego

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3332 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 168274
  • Data ukazania się ogłoszenia: 24 marca 2015 r.

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Wydziale ds. Wynagrodzeń w Biurze Dyrektora Generalnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja finansowa wyroków sądowych dla poszkodowanych pacjentów w procesie leczenia w byłych ZOZ, dla których Minister Zdrowia był organem założycielskim,
  • rozliczanie rezerw celowych dot. wypłat rent odszkodowań i innych kwot wynikających z wyroków sądowych,
  • sporządzanie list wynagrodzeń dla pracowników Ministerstwa Zdrowia, naliczanie należnych wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
  • sporządzanie list wynagrodzeń dla pracowników Ministerstwa Zdrowia, realizujących projekty unijne, naliczanie należnych wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
  • naliczanie należnych pracownikom składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, potrąceń oraz dokonywanie wypłat dla pracowników i odprowadzanie potrąconych kwot z wynagrodzenia,
  • zamawianie środków finansowych krajowych i unijnych na wszystkie wypłaty zgodnie z klasyfikacją budżetową,
  • prowadzenie rozliczeń i uzgodnień z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
  • przygotowywanie wypłat z funduszu socjalnego dla emerytów, byłych pracowników oraz naliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej powyżej 4 godz. dziennie; wskazana dyspozycyjność i odporność na stres;
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • urząd mieści się w budynku zabytkowym; pokój znajduje się na parterze w części pałacowej; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i „C”; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów dot. podatków dochodowych od osób fizycznych,
    • znajomość przepisów dot. wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych,
    • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
    • umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows - Word, Excel),
    • umiejętność analitycznego myślenia.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • znajomość obsługi specjalistycznych programów komputerowych: QUORUM, PŁATNIK, VideoTEL, TREZOR,
  • znajomość obsługi portalu komunikacyjnego BGK- zlecenia,
  • umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • rzetelność,
  • systematyczność,
  • terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty