Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Funduszu Pracy w Departamencie Funduszy

Specjalista w Wydziale Funduszu Pracy w Departamencie Funduszy

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3511 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163366
  • Data ukazania się ogłoszenia: 26 września 2014 r.

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw prawnych
  • w Wydziale Funduszu Pracy w Departamencie Funduszy

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul. Żurawia 22, 00-515 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania parlamentarzystów, naczelnych i centralnych organów administracji państwowej oraz innych podmiotów, a także udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania, skargi, wnioski i petycje obywateli,
  • przygotowywanie wyjaśnień, zaleceń i wytycznych w zakresie dotyczącym gospodarki finansowej FP oraz udzielanie odpowiedzi dotyczących stosowania przepisów dofinansowania wyposażenia miejsc pracy, podejmowania działalności gospodarczej, kosztów pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa,
  • opracowywanie projektów stanowisk i opinii do projektów aktów prawnych oraz projektów innych dokumentów rządowych, przedkładanych w ramach uzgodnień wewnątrz i międzyresortowych,
  • uczestniczenie w pracach związanych z opracowaniem projektów przepisów regulujących wydatkowanie środków Funduszu Pracy w zakresie właściwości Departamentu Funduszy,
  • prowadzenie spraw z zakresu opracowywania i wydawania decyzji finansowych dotyczących wydatkowania środków Funduszu Pracy,
  • uczestniczenie w pracach związanych z opracowywaniem planu prac legislacyjnych Departamentu oraz opracowywanie zbiorczych informacji, harmonogramów, sprawozdań i innych dokumentów z zakresu zadań Wydziału,
  • przygotowywanie projektów stanowisk, opinii i informacji do projektów programów oraz aktów prawnych Unii Europejskiej obejmujących współfinansowanie działań ze środków Funduszu Pracy i EFS.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek przy ul. Żurawiej 22 jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Głównym problemem jest brak łazienek dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy umożliwiające wjazd osobie na wózku inwalidzkim.
    W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań związanych z tworzeniem lub stosowaniem przepisów prawa
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1),
    • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, dotyczących gospodarowania środkami Funduszu Pracy, w szczególności w sprawie algorytmu ustalania kwot środków Funduszu Pracy na finansowanie zadań w województwie,
    • znajomość „Zasad techniki prawodawczej”,
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • znajomość ustawy o finansach publicznych,
    • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
    • umiejętność analizy i syntezy informacji,
    • komunikatywność,
    • umiejętność obsługi komputera: MS Office.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty