- Ogłoszenie nr: 175593
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 listopada 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Krakowie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw kadrowych
- w Wydziale Kadr
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy( pracowników bezmnoznikowych i członków korpusu służby cywilnej) ,
- Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników Policji ( bezmnożnikowych i członków korpusu służby cywilnej oraz wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie elektronicznym SWOP
- Prowadzenie rejestru i opiniowanie podań kandydatów do pracy w Komendzie oraz przygotowywanie i realizowanie procesu naboru członków korpusu służby cywilnej tj. wprowadzanie ogłoszeń do Biuletynu Informacji Publicznej,analiza formalna i merytoryczna wpływających dokumentów aplikacyjnychc oraz przygotowywanie stosownej dokumentacji,
- Współpraca z kierownikami obsługiwanych jednostek i komórek organizacyjncych oraz koordynowanie zadań w zakresie prowadzonych spraw osobowych pracowników
- Prowadzenie bieżącej sprawozdawczości dotyczącej stanów etatowych i osobowych pracowników cywilnych tj. przygotowywanie cyklicznych bądź doraźnych meldunków, zprawozdań, zestawień, zawiadomień ( np. GUS,PFRON,KPRM,KWP w Krakowie),
- Przeliczanie stażu pracy pracowników niezbędnego do wysługi lat oraz nagrody jubileuszowej
- Archiwizowanie dokumentacji kadrowej,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
realizacja spraw związanych z obsługą kadrową pracowników cywilnych Komendy Miejskiej Policji w Krakowie
-obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon
-praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru
czasu pracy,
-wymuszona pozycja ciała,
-praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,
-praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nie przystosowanej dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w tym minimum 6 mkiesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z kadrami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych, znajomość przepisów ustawy o pracownikach urzędów państwowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- umiejętność analizowania i interpretowania przepisów, obsługi komputera, dobrej organizacji pracy, pracy w zespole, rozwiązywania problemów, samodzielność, komunikatywność
- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- wykształcenie wyższe administracyjne lub w zakresie zarządzania kadrami
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów