Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. zamówień publicznych Warszawa
Specjalista w Zespole do spraw Przeglądu Wydatków Publicznych 3 Departamentu Polityki Wydatkowej

Specjalista w Zespole do spraw Przeglądu Wydatków Publicznych 3 Departamentu Polityki Wydatkowej

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3186 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 171614
  • Data ukazania się ogłoszenia: 25 lipca 2015 r.

Ministerstwo Finansów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw przeglądu wydatków publicznych
  • w Zespole do spraw Przeglądu Wydatków Publicznych 3 Departamentu Polityki Wydatkowej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Finansów
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie prac i określanie propozycji szczegółowych obszarów i zagadnień podlegających ocenom i przeglądom wydatków w poszczególnych latach budżetowych,
  • opracowywanie programów i harmonogramów przeglądu wydatków publicznych w obszarach działania Zespołu,
  • współpraca w zakresie zarządzania procesem przeglądu wydatków publicznych oraz współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa oraz jsfp podczas procesu przeglądu wydatków,
  • analizowanie istniejących i projektowanych rozwiązań generujących skutki finansowe dla sektora finansów publicznych, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przeglądu wydatków publicznych w obszarze właściwości Zespołu,
  • realizowanie zadań związanych z koordynowaniem i opracowaniem opinii do projektów aktów prawnych związanych z problematyką wynagrodzeń w sektorze finansów publicznych i ubezpieczeń społecznych,
  • przygotowywanie analiz, opracowań, raportów i innych materiałów zawierających wyniki przeglądu wydatków.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); praca pod presją czasu, szczególnie podczas przygotowania przeglądu i ocen wydatków, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, krajowe wyjazdy służbowe.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowo poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym reprezentowanie Ministerstwa Finansów w spotkaniach np. z przedstawicielami OECD czy też Banku Światowego w zakresie właściwości departamentu oraz wykorzystanie informacji zawartych w publikacjach dotyczących przeglądu wydatków publicznych w innych państwach,
    • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
    • znajomość przepisów z zakresu wynagrodzeń w sektorze finansów publicznych oraz ubezpieczeń społecznych,
    • umiejętność wyszukiwania oraz analizy danych i informacji związanych z przeglądem wydatków publicznych,
    • umiejętność zwięzłego formułowania ocen i rekomendacji na podstawie zgromadzonego materiału,
    • samodzielność i kreatywność,
    • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia oraz argumentowania.
wymagania dodatkowe
  • 1 rok doświadczenia w administracji publicznej, w szczególności w komórkach organizacyjnych zajmujących się ewaluacją wydatków publicznych/lub planowaniem i sprawozdawaniem wydatków/przeprowadzeniem oceny planowania i gospodarowania środkami publicznymi w jsfp,
  • 1 rok doświadczenia w obszarze analiz efektywności lub w analizach i ewaluacjach polityk i programów publicznych,
  • szkolenia z zakresu metod i technik ewaluacji programów publicznych,
  • znajomość metod i technik statystycznych,
  • znajomość podstaw rachunkowości i finansów jednostek sektora finansów publicznych,
  • znajomość procesu budżetowego i procesów związanych z realizacją budżetu państwa dysponentów różnego stopnia.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty