Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków w Departamencie Informacji o Nieruchomościach

Specjalista Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków w Departamencie Informacji o Nieruchomościach

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3006 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 177707
  • Data ukazania się ogłoszenia: 11 lutego 2016 r.

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw jakości danych ZSIN
  • Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków w Departamencie Informacji o Nieruchomościach

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizuje zadania objęte projektem ZSIN -faza II związane z oceną jakości procesu dostosowania danych EGiB oraz RCiWN do wymagań ZSIN, w tym przygotowuje projekty wniosków i opisów przedmiotu zamówienia dotyczących zamówień publicznych.
  • Nadzoruje wykonawców zamówień dot. weryfikacji dostosowania danych do wymagań ZSIN oraz współpracuje z geodetami powiatowymi i wojewódzkimi inspektorami nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia terminowej realizacji zobowiązań zamawiającego.
  • Organizuje i bierze udział w odbiorach produktów dotyczących oceny jakości danych dostarczanych w wyniku realizacji Projektu ZSIN - Faza II.
  • Prowadzi dokumentację związaną z realizowanymi umowami w zakresie weryfikacji dostosowania danych do wymagań ZSIN i umieszcza jej produkty w repozytorium Projektu ZSIN - Faza II.
  • Opracowuje i aktualizuje strategię jakości danych EGiB oraz nadzoruje implementacją rozwiązań zgodnych z tą strategią.
  • Nadzoruje realizację procesu obsługi błędów w danych zdeponowanych w Centralnym Repozytorium ZSIN.
  • Współdziała i monitoruje inicjatywy regionalne dot. modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu zapewnienia ich spójności pod względem jakości z wymaganiami ZSIN.
  • Wspieranie procesów zarządzania ryzykiem, jakością, komunikacją i konfiguracją w Projekcie ZSIN - Faza II.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
    - Praca w warunkach narażenia na stres.
    - Wyjazdy służbowe.
    - Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • − Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
    - Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
    - Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
    - Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
    - Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe geodezyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze ewidencji gruntów i budynków.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1).
    • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi.
    • Bardzo dobra znajomość standardów technicznych dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz nieruchomości.
    • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
    • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
wymagania dodatkowe
  • Ogólna wiedza z zakresu metodyki zarządzania projektami.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność pracy w zespole.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty