Specjalista
Miejsce pracy: Kętrzyn
Ogłoszenie o naborze Nr 7528
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki uciążliwe i szkodliwe dla zdrowia.Praca samodzielna, biurowa w systemie jednozmianowym w wymiarze 8 godzin dziennie. Obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie. Występują częste kontakty zewnętrzne – kilka razy w tygodniu: telefonicznie, e-mailem, faxem z wykonawcami oraz podmiotami trzecimi w związku z prowadzonymi procedurami o udzielenie zamówienia publicznego. Kontakty zewnętrzne – kilka razy w miesiącu: osobiste z wykonawcami przy otwarciu ofert, wizji lokalnej, udostępnianiu ofert lub protokołu postępowania, telefonicznie, e-mailem, faxem z wykonawcami przy zwoływaniu zebrania, przekazywaniu informacji z otwarcia ofert. Kontakty zewnętrzne – kilka razy w roku: telefoniczne z towarzystwem ubezpieczeniowym w celu doprecyzowania zapisów gwarancji ubezpieczeniowej wnoszonej przez wykonawcę jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak: zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, narażenie na stres w kontaktach z wykonawcami i presja czasu.
Zakres zadań
- prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej zakupu towarów, usług, robót budowlanych. Koordynowanie realizacji zadania jakim jest przeprowadzenie postępowania od początku do końca,
- kierowanie i koordynowanie pracą członków komisji przetargowej celem prawidłowego przebiegu procedury oraz wyłonienia oferentów. Sprawowanie nadzoru nad pracą innych członków komisji w zależności od złożoności zamówienia od 3 do 7 osób. Dokonywanie sprawdzenia wnoszonych przez wykonawców wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów wnoszonych w innych formach niż w pieniądzu np. gwarancjach ubezpieczeniowych, bankowych, poręczeniach itp.,
- upublicznianie ogłoszenia wymaganego ustawą Prawo zamówień publicznych w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych, portalu Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz w siedzibie urzędu oraz innych informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami,
- każdorazowe, po zakończeniu postępowania sprawdzanie zgodności treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji oraz ofertą Wykonawcy. Dokonywanie rejestracji umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,
- bieżące archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi,
- współuczestniczenie w analizowaniu wnoszonych przez wykonawców odwołań lub informacji o niezgodnej z przepisami czynności podjętej przez zamawiającego lub zaniechanej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- biegła znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych,
- umiejętność argumentowania,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- łatwość nawiązywania i prowadzenia kontaktów interpersonalnych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość obsługi komputera, programu komputerowego Open Office, Word, Excel,
- obsługa komputerowego pakietu biurowego,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych.