Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 9475
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno-biurowym jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. Praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest na trzecim piętrze budynku KWP w Szczecinie w pokoju trzyosobowym wyposażonym w meble biurowe oraz sprzęt komputerowy. Budynek jest wyposażony w windę, jednak cały budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Zakres zadań
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
- Ustalanie uprawnień pracowników do dodatku stażowego, nagród jubileuszowych, odpraw i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy oraz przygotowanie stosownych dokumentów do akceptacji i wypłaty należnych świadczeń
- Wprowadzanie danych osobowych, przebiegu zatrudnienia, wynagrodzenia oraz innych danych pracownika do programu komputerowego „SWOP”
- Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami akt osobowych oraz innej dokumentacji pracowniczej
- Sporządzanie informacji, analiz oraz sprawozdań o stanie zatrudnienia w KWP w Szczecinie, OPP, SPAP w Szczecinie dla Komendanta Wojewódzkiego Policji, Wydziału Finansów oraz innych instytucji i organów
- Udzielanie merytorycznej pomocy i konsultacji w zakresie spraw kadrowych pracownikom oraz kierownikom komórek organizacyjnych KWP w Szczecinie oraz Oddziału Prewencji Policji i Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego w Szczecinie
- Weryfikacja ocen pracowników oraz opisów stanowisk pracy pracowników korpusu służby cywilnej pod względem prawidłowości i terminowości ich sporządzenia
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
- Znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych i przepisów wykonawczych
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz programów komputerowych związanych z obsługą kadrową
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kurs kadrowy lub studia podyplomowe z zakresu prawa pracy
- Umiejętność redagowania pism
- Odporność na stres
- Umiejętności komunikacyjne