Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 14261
Warunki pracy
- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu
- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- przeprowadzanie analiz z wykonania budżetu przy wykorzystaniu specjalistycznego systemu komputerowego TREZOR, na potrzeby kierownictwa i Komendy Głównej Policji w celu ustalenia stopnia wykorzystania środków budżetowych przyznanych na dany rok
- sporządzanie miesięcznej analizy funduszu płac pracowników cywilnych oraz funkcjonariuszy w celu ustalenia wysokości środków niezbędnych na wypłatę wynagrodzeń, nagród uznaniowych i pochodnych
- sporządzanie wniosków o zmianę limitów finansowych do Biura Finansów Komendy Głównej Policji w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków w poszczególnych paragrafach klasyfikacji budżetowej niezbędnych do zapewnienia płynności realizacji ustawowych zadań jednostki
- przeprowadzanie analizy pod względem wykorzystania środków pochodzących z rezerw celowych, środków pozabudżetowych oraz środków przyznanych w ramach programu modernizacji Policji
- uczestniczenie w procesie tworzenia planu finansowego jednostki na kolejny rok budżetowy poprzez sporządzanie kalkulacji w celu dokonania podziału przyznanych środków na poszczególne pozycje budżetowe
- sporządzanie planu wydatków na dany rok budżetowy dla poszczególnych wydziałów KWP, KMP, KPP oraz CBŚ w celu przekazania im informacji o wysokości przyznanych środków pozostających w ich dyspozycji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w komórce finansowej jednostki budżetowej
- umiejętność kierowania grupą pracowników, umiejętność negocjacji
- umiejętność interpretacji i korzystania z przepisów
- szczegółowa znajomość klasyfikacji budżetowej
- znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność selekcji informacji, umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych
- umiejętność współpracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność obsługi programu TREZOR
- umiejętność obsługi programów komputerowych typu Word, Excel, Outlook Express
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w obszarze finansów publicznych
- przeszkolenie: rachunkowość zarządcza
- umiejętność obsługi programów PowerPoint, Access