Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 20748
Warunki pracy
Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki. Możliwość wyjazdów służbowych.Pomieszczenia ciepłe, jasne ( oświetlenie naturalne i sztuczne), praca przy komputerze, w budynku zainstalowana jest winda, korytarze szerokie, drzwi odpowiedniej szerokości, brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Praca przy komputerze-brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.
Zakres zadań
- Prowadzenie ewidencji czasu służby/pracy, opracowywanie z tego zakresu zestawień i analiz oraz przygotowywanie dokumentów celem wypłaty należności z tyt. służby w godzinach nadliczbowych i w wykonywania zadań w zastępstwie strażaków przebywających na zwolnieniach lekarskich
- Przygotowanie projektów decyzji Komendanta Wojewódzkiego z zakresu stosunku pracy/służby, w tym projektów decyzji Komendanta Wojewódzkiego jako organu odwoławczego
- Prowadzenie akt osobowych pracowników/strażaków oraz bieżące aktualizowanie danych kadrowych w programach funkcjonujących w komendzie, w tym w programie kadry–płace
- Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki i ochrony zdrowia strażaków i pracowników
- Przygotowywanie dokumentacji emerytalnej pracowników/strażaków
- Opracowywanie zgodnie z wymogami prawa wytworzonych w komórce kadrowej dokumentów w celu przekazania ich do archiwum
- Przeprowadzanie kontroli w jednostkach organizacyjnych PSP województwa z zakresu wykonywanych zadań
- Sporządzanie sprawozdań do GUS, KPRM, ZUW oraz do jednostki nadrzędnej
- Przygotowywanie pism i dokumentów z zakresu działania wydziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub 1,5 roku w obszarze kadrowym
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Obowiązkowość, odpowiedzialność, dokładność i systematyczność
- Zdolność analitycznego myślenia
- Znajomość przepisów prawa pracy
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, o Państwowej Straży Pożarnej, kpa, ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy oraz z FUS.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy kat. B