Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich

Starszy inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3080 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 175594
  • Data ukazania się ogłoszenia: 27 listopada 2015 r.

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • w Wydziale Spraw Obywatelskich

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    Wydział Spraw Obywatelskich
    Terenowy Punkt Paszportowy w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy
    ul. Stefana Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie wniosków paszportowych oraz wydawanie dokumentów paszportowych klientom,
  • sprawdzanie kompletności i prawidłowości przyjmowanych wniosków paszportowych konfrontując je z informacjami zawartymi w bazie danych Centralnej Ewidencji Wydanych i Utraconych Paszportów oraz dostępnych rejestrach
  • prowadzenie archiwalnych zasobów kartotecznych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa,
    - praca w siedzibie urzędu/wydziału,
    - praca związana z obsługą klienta.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca na parterze,
    - narzędzia i materiały pracy, w szczególności komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    - bariery architektoniczne: brak możliwości poruszania się po budynku, brak zainstalowanej windy,
    - brak oznaczeń dla osób niewidomych,
    - pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
    - budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
    - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w bezpośredniej obsłudze klienta
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
    • znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
    • umiejętności: obsługi komputera (pakiet MS Office), analitycznego myślenia,
    • odporność na stres,
    • komunikatywność.
wymagania dodatkowe
  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty