Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 10913
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych lub na stanowisku recepcyjnym w Punkcie Obsługi Klienta,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- obsługiwanie klientów zewnętrznych w Punkcie Obsługi Klienta, w tym bezpośrednio, telefonicznie i poprzez narzędzia komunikacji elektronicznej,
- obsługiwanie biura podawczego, tj. przyjmowanie korespondencji przekazywanej bezpośrednio przez klientów i rejestrowanie jej w systemie EZD,
- potwierdzanie profilu zaufanego w ramach Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- znajomość przepisów ustaw: o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o służbie cywilnej, Kpa, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej,
- znajomość rozporządzenia w sprawie zakresu i warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej,
- znajomość rozporządzenia w sprawie profilu zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej,
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta,
- szkolenie z zakresu obsługi klienta,
- znajomość języka angielskiego, ukraińskiego oraz rosyjskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość języka migowego,
- komunikatywność,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- umiejętność pracy w zespole.