Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 21042
Warunki pracy
- praca siedząca- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy
Zakres zadań
- dokonywanie sprawdzeń pod względem formalno-rachunkowym oraz analizy dokumentacji sporządzanej przez komórki i jednostki organizacyjne z postępowań szkodowych w celu sprawdzenia jej zgodności z przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami dotyczącymi zasad postępowania przy likwidacji szkód powstałych w majątku jednostki
- ujmowanie w ewidencji księgowej przy wykorzystaniu programu finansowo-księgowego wysokości szkód ustaloną w postępowaniu szkodowym w celu zgromadzenia pełnej informacji o szkodach w mieniu skarbu państwa. Uzgadnianie konta rozrachunków i roszczeń z tytułu szkód oraz rozliczeń międzyokresowych przychodów w celu wyeliminowania ewentualnych nieprawidłowości
- sporządzanie sprawozdania z rozrachunków z tytułu szkód oraz dostarczanie informacji do sprawozdania kwartalnego RB-N w celu przedstawienia ilości wartości szkód powstałych w majątku jednostki
- przygotowywanie projektów decyzji w sprawach szkód finansowych powstałych w Wydziale Finansów w celu zakończenia prowadzonych postępowań szkodowych
- sprawdzanie poprawności potrąceń z tytułu szkód z uposażeń policjantów oraz pracowników w celu wyegzekwowania należności budżetowych
- przygotowywanie dokumentów księgowych do przekazania do archiwum KWP w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w księgowości
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych
- umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
- umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe