Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Iławie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Iława
Ogłoszenie o naborze Nr 20664
Warunki pracy
Stanowisko pracy umieszczone na II kondygnacji budynku, bez windy; praca biurowa; stanowisko wyposażone w komputer, telefon, fax, drukarkę; dostępny parkingZakres zadań
- Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej
- Współpraca z oficerem prasowym w zbieraniu informacji, materiałów oraz wycinków prasowych z działalności Komendy Powiatowej
- Przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej
- Realizowanie zadań z zakresu skarg, wniosków i petycji oraz prowadzenie ewidencji skarg, wniosków i petycji Komendy Powiatowej
- Prowadzenie sekretariatu oraz kancelarii Komendanta Powiatowego
- Prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu znaczków pocztowych
- Prowadzenie korespondencji urzędowej
- Ewidencjonowanie pieczęci i stempli, prowadzenie rejestru oraz nadzór nad prawidłowością ich użytkowania
- Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
- Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej
- Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1204 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 736 ze zmianami)
- Znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej)
- Umiejętność obsługi programów wspomagania pracy biurowej
- Umiejętność obsługi komputera (edytora tekstu Word i arkusza kalkulacyjnego Excel)
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy
- Nieposzlakowana opinia społeczna
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętności analityczne, odporność na stres, komunikatywność, punktualność, samodzielność i dyspozycyjność
- Znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji publicznej