Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. zamówień publicznych Warszawa
Starszy specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych w Biurze Finansów KG PSP

Starszy specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych w Biurze Finansów KG PSP

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3079 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 175555
  • Data ukazania się ogłoszenia: 26 listopada 2015 r.

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

  • Komendant Główny PSP
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • w Wydziale Zamówień Publicznych w Biurze Finansów KG PSP

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowanie i przeprowadzenie wybranych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszenia do wykonawców, ogłoszenia, kontaktowanie się z podmiotami biorącymi udział w postępowaniu,
  • Koordynowanie i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych oraz zapewnienie obsługi technicznej w tym zakresie, w tym uczestniczenie w otwarciu ofert, ich badaniu i ocenie, udział w negocjacjach z wykonawcami,
  • Zapewnienie obsługi proceduralnej i formalno – prawnej wybranych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane,
  • Publikacja i zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach i ich zmianach,
  • Przygotowanie umowy z wykonawcami do podpisu na podstawie złożonej oferty i koordynacja czynności związanych z ich zawarciem,
  • Przygotowanie projektów pism/dokumentów wychodzących z wydziału,
  • Sprawowanie pieczy nad archiwizacją wytworzonej dokumentacji,
  • Przygotowanie zestawień i informacji na rzecz kierownictwa PSP i jednostek nadrzędnych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno - biurowa, głównie w siedzibie urzędu. Praca wymaga znajomości obsługi komputera, znajomości przepisów prawa zamówień publicznych, odporności na stres oraz umiejętności obsługi portali: Urzędu Zamówień Publicznych, Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i strony internetowej KG PSP.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • 1. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    2. budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak wind i podjazdów.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz ustaw związanych,
    • umiejętność obsługi komputera pakietu Microsoft Office,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy o PSP,
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
wymagania dodatkowe
  • znajomość języka angielskiego/francuskiego/niemieckiego w stopniu komunikatywnym

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty