Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    11 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
  • Spezialist*in für technischen Kundensupport mit Deutsch

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Deine Aufgaben: Technische Kundenbetreuung (Festnetz, mobiles Internet, Router einrichten, Netzstörung, Netzausfall, Ticket erstellen) Eingehende Anrufe; Kundenbetreuung von Vertragskunden (B2C Kontakt), nur auf Deutsch; Cross-Upselling von weiteren Dienstleistungen, ist im Ziel, aber nicht die...
  • Customer Support Advisor with Dutch

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
  • Technical Customer Support with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...
  • Customer Service Specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Making outbound calls to existing customers of one of the popular mobile network operators; Advising and up-selling users higher packages; Offering customers transfers: from offline to online / from pre-paid to post-paid packages; Providing exceptional service and high levels of user satisfaction;
  • Specjalista ds. pomocy technicznej w języku szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń telefonicznych od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i...
  • Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę. Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące. Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Współpraca z innymi działami wsparcia technicznego Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów;
Zobacz więcej ofert pracy

Technical support with german

Experis
lubuskie
praca stacjonarna
3713 dni temu

Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.

Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Technical support with german

Zadania:

For our client, global IT consulting company we are looking forspecialist able to speak german and provide second line technical support.

Technical support with german

Place of work: Bydgoszcz

Job Description:

  • Work on the 2nd  line support andadvisory of german customers
  • Solving technical problems reported by users and thefirst line support agents
  • Keeping users appraised of progress
  • Work in the global team
  • Improvement of  processes and proceduresimplemented in company

 

Wymagania:

Job Requirements:

  • Experience in the first level support or otherrelevant position
  • Ability to speak in german (min. B1 and English B2)
  • Experienced with Windows Server 2003/2008/2010Administration
  • Knowledge about active directory
  • Basic knowledge on networks
  • Interest in IT and willingness to learn
  • Very good teamwork skills
  • Strong Communicativeness
  • Good organization of work

 

Oferujemy:

Job offer:

  • work in the international dynamicenvironment
  • private medical care
  • Interesting trainings and professionaldevelopment programmes
  • a competitive salary package, relocationbonus

 

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    11 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
  • Spezialist*in für technischen Kundensupport mit Deutsch

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Deine Aufgaben: Technische Kundenbetreuung (Festnetz, mobiles Internet, Router einrichten, Netzstörung, Netzausfall, Ticket erstellen) Eingehende Anrufe; Kundenbetreuung von Vertragskunden (B2C Kontakt), nur auf Deutsch; Cross-Upselling von weiteren Dienstleistungen, ist im Ziel, aber nicht die...
  • Customer Support Advisor with Dutch

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
  • Technical Customer Support with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...
  • Customer Service Specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Making outbound calls to existing customers of one of the popular mobile network operators; Advising and up-selling users higher packages; Offering customers transfers: from offline to online / from pre-paid to post-paid packages; Providing exceptional service and high levels of user satisfaction;
  • Specjalista ds. pomocy technicznej w języku szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń telefonicznych od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i...
  • Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę. Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące. Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Współpraca z innymi działami wsparcia technicznego Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów;