Twój zakres obowiązków:
- Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa
- Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail
- Wprowadzanie danych do systemu
Nasze oczekiwania:
- Znajomość języka niemieckiego B2/C1
- Otwartość w relacjach z klientami
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1)
- Pół roku doświadczenia w obsłudze kilenta lub w obszarze nowych technologii
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Wynagrodzenie w wysokości 7500 zł brutto
- Praca w systemie zmianowym 8 godzin dziennie (zmiany między 9:00 – 19.00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w nowym komfortowym biurze w Katowicach
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.