Training and Quality Manager - dealers network
Warszawa
Training and Quality Manager - dealers network
Warszawa
Nr Ref.: 1068790
Warszawa
Nr Ref.: 1068790
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Twoja następna firma
Naszym klientem jest importer dynamicznie się rozwijającej marki samochodów premium.
Twoje następne stanowisko
Kierownik ds. Szkoleń i Jakości sieci dealerskiej będzie miał za zadanie rozpoznanie potrzeb szkoleniowych sieci oraz organizację całego procesu szkoleniowego, prowadzenie projektów związanych z podnoszeniem jakości obsługi klienta w sieci. Do zakresu odpowiedzialności należało będzie: badanie i analiza potrzeb szkoleniowych, wybór firm szkoleniowych oraz koordynacja ich pracy, badanie efektów programów szkoleniowych, opracowywanie koncepcji podnoszenia standardów sieci.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z bardzo dobrą znajomością branży motoryzacyjnej i co najmniej 3 - 4 letnim doświadczeniem w pracy z siecią dealerską po stronie importera samochodów osobowych, doświadczeniem w badaniu potrzeb szkoleniowych, budowaniu programów szkoleniowych oraz prowadzeniu projektów związanych z jakością. Konieczna jest co najmniej dobra znajomość j. angielskiego oraz prawo jazdy kat. B.
Co zyskujesz?
Możliwość pracy dla importera marki samochodów premium, dynamiczne, otwarte i przyjazne środowisko pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
hays.pl |