Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie,
- kontakt z klientem,
- tworzenie wstępnych ofert dla klientów,
- organizacja załadunków/rozładunków wraz z tworzeniem dokumentów przewozowych,
- bieżące prace administracyjno-biurowe.
- wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów,
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- doświadczenie w branży logistycznej - mile widziane,
- znajomość aplikacji pakietu MS Office na poziomie dobrym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- dobre nawyki w kontaktach z ludźmi.
- umowę-zlecenie lub umowę o pracę,
- wynagrodzenie miesięczne: 3000-4000 zł brutto,
- możliwość rozwoju w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pakiet szkoleń wdrożeniowych.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.