7N to duńska firma konsultingowa, zajmująca się outsourcingiem ekspertów IT. Globalnie, w siedmiu krajach zatrudniamy ponad 700 osób (w Polsce ok 350). W ciągu prawie 30 lat działalności dowiedliśmy, że jawny i przejrzysty model finansowy, współpraca wyłącznie z ekspertami w swoich dziedzinach oraz bardzo dobra opieka nad nimi są najlepszym modelem konsultingu IT.
Obecnie do naszego wewnętrznego działu administracji poszukujemy:
Asystent(ka) ds. administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wsparcie administracyjne w zakresie obsługi klientów 7N.
- Dbanie o poprawność i spójność danych w systemie CRM.
- Wsparcie konsultantów 7N w sprawach administracyjnych (np. sprawdzanie poprawności raportowanych godzin, zgłaszanie przerw urlopowych, pomoc w wykonywaniu szkoleń).
- Częściowa obsługa recepcji (odbieranie telefonów, witanie gości, przygotowywanie sal konferencyjnych, obsługa poczty, zamawianie materiałów biurowych).
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 – 17:30.
Wymagania:
- Dokładność, skrupulatność, dbałość o szczegóły.
- Wysokie kompetencje interpersonalne i komunikacyjne.
- Umiejętność współpracy.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Asertywność i dyplomatyczność.
- Bardzo dobra obsługa komputera (zwł. pakietu MS Office, w tym zwł. MS Excel).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Co oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie o unikalnej, skandynawskiej kulturze organizacyjnej, przejrzystych zasadach współpracy i świetnej renomie w branży.
- Aktywny udział w projektach i obszarach kluczowych dla działalności firmy.
- Wsparcie w realizowanych zadaniach.
- Różnorodne obowiązki.
- Umowa o pracę na czas nieokreślony (po 3-miesięcznym okresie próbnym).
- Dofinansowanie do opieki medycznej, karty Benefit Multisport oraz eventy firmowe na wysokim poziomie: https://vimeo.com/180710060.