Ogłoszenie numer: 1495331, z dnia 2017-01-24
Klient portalu Praca.pl
KANCELARIA PRAWNA
poszukuje do biura w Warszawie, na umowę w pełnym wymiarze godzin,
doświadczonej osoby
na stanowisko:
Asystent/-ka w Kancelarii Prawnej
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Zakres obowiązków osoby na tym stanowisku:
- organizacja i wsparcie pracy zespołu prawników
- nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji, dekretacja pism oraz nadzór nad terminowością wykonywanych czynności
- edycja, gromadzenie i katalogowanie dokumentacji używanej w Kancelarii wg wyznaczonych standardów
- prowadzenie terminarza Kancelarii, w tym terminarza spotkań i obsługa spotkań
- zapewnienie bieżącej pracy administracyjnej Kancelarii
- kontakt z Klientami Kancelarii oraz kontrahentami
- współpraca z dostawcami, zaopatrzenie biura
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego
- wysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- skrupulatności, dokładności, terminowości
- wysokiej kultury osobistej i dyskrecji
- bardzo dobrej znajomości obsługi programów pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- doświadczenia w pracy na stanowisku Asystentki Kancelarii mile widziane
Oferujemy
- pracę w przyjaznej atmosferze
- pracę w młodym i dynamicznym zespole
- atrakcyjne warunki biurowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.