- Ogłoszenie nr: 172465
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 sierpnia 2015 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw analiz, sprawozdawczości oraz obsługi kontroli zewnętrznych
- w Biurze Kontroli Wewnętrznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie, w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym, projektów wyjaśnień dla kontroli zewnętrznych i zastrzeżeń do dokumentów pokontrolnych oraz odpowiedzi na zalecenia i wnioski;
- prowadzenie w formie elektronicznej rejestru kontroli wewnętrznych, wykazu kontroli zewnętrznych, w których gromadzone są dane dotyczące kontroli zewnętrznych, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji w formie papierowej;
- opracowywanie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym, informacji zbiorczych z kontroli zewnętrznych i wewnętrznych prowadzonych w GDDKiA;
- opracowywanie, , projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej Biura Kontroli Wewnętrznej, zgodnie z przyjętą w GDDKiA procedurą w tym zakresie;
- wykonywanie zadań związanych z obsługą kancelaryjną Biura Kontroli Wewnętrznej oraz sprawami pracowniczymi.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- umowa o pracę,
- praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.
- praca administracyjno-biurowa przy użyciu urządzeń takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
- praca w budynku wielopiętrowym,
- budynek jest wyposażony w windy,
- budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na drzwi z samozamykaczami, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi od pomieszczeń biurowych,
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze,
- oświetlenie dzienne i sztuczne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość co najmniej jednego z następujących zagadnień: finansów publicznych, rachunkowości, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, budowy i utrzymania dróg;
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne
- półroczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku koordynującym kontrole zewnętrzne
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność posługiwania się pakietem MS-Office (Word, Excel, Power Point).
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów