- Ogłoszenie nr: 177689
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 lutego 2016 r.
Izba Skarbowa w Olsztynie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw zamówień publicznych i planowania wydatków
- w Pierwszym Samodzielnym Oddziale Logistyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Olsztynie
Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A
10-950 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie i prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych przy dostawach, usługach i robotach budowlanych w celu prawidłowego i celowego wydatkowania środków finansowych;
- przygotowywanie i prowadzenie planu rzeczowo-finansowego wydatków budżetowych przeznaczonych na funkcjonowanie izby i urzędów skarbowych w celu monitorowania i analizowania wydatków w podziale na podległe jednostki po uwzględnieniu źródeł powstawania kosztów;
- identyfikowanie potrzeb jednostki w celu dokonywania zakupów w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych;
- kontrolowanie i opisywanie faktur za usługi, dostawy i roboty budowlane w celu sprawdzenia ich zgodności z umowami lub realizowanymi zamówieniami;
- sporządzanie projektów umów w celu przedłożenia do akceptacji przełożonych;
- sporządzanie sprawozdań w zakresie procedur zamówień publicznych w celu wykonania obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w siedzibie Izby,
- praca wymagająca kontaktu z klientem zewnętrznym – kontakt z dostawcami
i usługodawcami.
- narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- bariery architektoniczne: możliwość poruszania się po budynku, zainstalowana winda, podjazdy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi;
- komunikatywność
- umiejętność negocjacji
- odbyte szkolenia w zakresie zamówień publicznych;
- 2 lata doświadczenia w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów