- Ogłoszenie nr: 171792
- Data ukazania się ogłoszenia: 31 lipca 2015 r.
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw płac i ubezpieczeń społecznych
- w Wydziale Finansów i Budżetu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- naliczanie uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników Policji, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- naliczanie pozostałych należności z tytułu odpraw dla zwolnionych ze służby, nagród rocznych i jubileuszowych oraz innych świadczeń, w tym: zasiłków pogrzebowych i na zagospodarowanie przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- sporządzanie comiesięcznych zestawień list płac policjantów i pracowników Policji oraz cotygodniowych zestawień z list dodatkowych należności oraz klasyfikowanie wydatków budżetowych, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- sporządzanie informacji o dochodach PIT - 11, deklaracji rocznych PIT - 4R, PIT - 8AR,
- prowadzenie kart uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników Policji,
- sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym wniosków o przyznanie dopłaty do wypoczynku,
- wystawianie zaświadczeń dotyczących wysokości uposażeń i wynagrodzeń, ubezpieczeń zdrowotnych, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (RP - 7) na podstawie kart wynagrodzeń i uposażeń.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa.
- praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
-brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
-drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze płac i ubezpieczeń społecznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość w zakresie zagadnień finansowo - płacowych ustaw: o Policji, o pracownikach urzędów państwowych, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym oraz aktów wykonawczych,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, pracy w zespole, dokładność.
- wykształcenie średnie o profilu finansowym,
- przeszkolenie z zakresu płac,
- umiejętność: pracy w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu, rozwiązywania problemów,
- asertywność, komunikatywność,
- znajomość zagadnień dotyczących finansów publicznych w tym: zasady funkcjonowania sektora finansów publicznych w zakresie gospodarki finansowej oraz zasady działania organizacji jednostek budżetowych,
- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów