- Ogłoszenie nr: 181002
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 maja 2016 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
- Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw naliczania płac i pochodnych
- w Wydziale Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- naliczanie i sporządzanie list miesięcznych uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników wraz z potrąceniami wynikającymi z prawidłowo ustalonych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz z tytułu prowadzonej egzekucji zgodnie z obowiązującymi przepisami przy wykorzystaniu specjalistycznych programów komputerowych płacowych
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń w celu prawidłowego naliczenia płacy
- analizowanie i uzgadnianie wykorzystania funduszu nagród motywacyjnych w celu właściwego rozliczenia przyznanych limitów finansowych przy wykorzystaniu systemu księgowego KONTO
- sporządzanie rocznej rozliczeniowej informacji w zakresie pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych PIT-11 lub PIT-40 w celu terminowego przekazania do właściwego Urzędu Skarbowego oraz podatnikom przy wykorzystaniu specjalistycznych programów komputerowych płacowych
- sporządzanie, w celu dostarczenia informacji pracownikowi raportu dla osoby ubezpieczonej- ZUS RMUA przy wykorzystaniu programu PŁATNIK
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum KWP
- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków w celu przekazania informacji pracownikowi lub instytucji
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca siedząca
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w komórce płacowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie z zakresu przepisów dotyczących obliczania płac
- umiejętność obsługi płacowych programów komputerowych, programu PŁATNIK
- znajomość i umiejętność interpretacji przepisów podatkowych, prawa pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność niezbędna przy obsłudze interesantów
- 2 lata pracy w komórkach finansowych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów