- Ogłoszenie nr: 162509
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 sierpnia 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw kadr i medycyny pracy
- w Wydziale Wspomagającym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1A
34-400 Nowy Targ
Miejsce wykonywania pracy:
- Nowy Targ
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych i innych dni wolnych od pracy/służby oraz zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników,
- realizacja i koordynacja zagadnień z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej policjantów i pracowników,
- wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowych w wewnątrzpolicyjnych systemach bazodanowych,
- sporządzanie rozkazów o wyróżnieniu i przyznaniu nagród motywacyjnych na podstawie wniosków kierowników,
- przygotowywanie informacji i dokumentacji związanych z rozpatrywaniem przez przełożonego raportów/wniosków o zgodę na podjęcie dodatkowego zajęcia zarobkowego/zatrudnienia,
- prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy Policji,
- prowadzenie dokumentacji związanych z kierowaniem funkcjonariuszy do komisji lekarskiej wydającej orzeczenia o stanie zdrowia skierowanego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy komputerze,
- przy wejściu do budynku znajduje się winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych,
- winda wewnątrz budynku,
- szerokość ciągów komunikacyjnych drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- odpowiednio dostosowane pomieszczenie higieniczno - sanitarne dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa komputera (znajomość edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego) oraz urządzeń biurowych,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- odpowiedzialność,
- umiejętność stosowania przepisów prawnych w praktyce.
- powyżej 3 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. kadr i medycyny pracy,
- znajomość powszechnie obowiązujących uregulowań z zakresu prawa pracy i służby cywilnej jak i tzw. pragmatyki służbowej policyjnej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów