- Ogłoszenie nr: 162597
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 sierpnia 2014 r.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- w Wydziale Prawnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Biuro Kadr i Organizacji,
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie analiz dotyczących informacji zarządczych z zakresu zadań realizowanych przez wydział,
- prowadzenie Centralnego Rejestru Skarg kierowanych do Sądu Administracyjnego oraz dokonywanie analiz prawidłowości ich zakwalifikowania,
- prowadzenie rejestrów aktów prawnych wojewody: obwieszczeń, zarządzeń, rozporządzeń oraz porozumień zawieranych przez wojewodę,
- protokołowanie narad kadry kierownictwa wydziału, prowadzenie rejestru ustaleń z narad,
- prowadzenie rejestru tłumaczy polskiego języka migowego,
- prowadzenie archiwizacji w wydziale.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa,
praca w siedzibie urzędu/biura,
stres związany z telefoniczną obsługą klientów.
praca na drugim piętrze,
narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
bariery architektoniczne: brak zainstalowanej windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, drzwi nieodpowiedniej szerokości,
pomieszczenie higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
brak oznaczeń dla osób niewidomych,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, kodeks postępowania przed sądami administracyjnymi,
- znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office), analitycznego myślenia.
- wykształcenie wyższe administracyjne.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów