Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 14264
Warunki pracy
- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki,faksu)
- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- opracowywanie rocznego harmonogramu dochodów i wydatków budżetowych oraz wprowadzanie w nim odpowiednich korekt w ciągu roku budżetowego
- sporządzanie miesięcznego zapotrzebowania na środki finansowe oraz dokonywanie jego okresowej weryfikacji w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków finansowych na terminową realizację zadań jednostki
- obsługa IPOBP TREZOR m.in. wprowadzanie wszelkich niezbędnych danych dotyczących zasileń finansowych, harmonogramu dochodów i wydatków budżetowych, planu finansowego itp.
- sporządzanie odpisu i korekt na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w celu określenia wysokości środków, które należy przekazać na konto ZFŚS w danym roku budżetowym
- sporządzanie planu finansowo-rzeczowego na dany rok budżetowy w podziale na rozdziały, paragrafy i pozycje klasyfikacji budżetowej
- sporządzanie okresowej informacji dotyczącej przewidywanych wydatków w zakresie pochodnych od uposażeń i wynagrodzeń
- uczestniczenie w procesie tworzenia planu finansowego jednostki na kolejny rok budżetowy poprzez sporządzanie kalkulacji w celu dokonania podziału przyznanych środków na poszczególne pozycje budżetowe
- przygotowywanie dokumentów finansowych do przekazania do Archiwum KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w finansach
- znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej
- szczegółowa znajomość klasyfikacji budżetowej
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność selekcji informacji, analitycznego i logicznego myślenia
- umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych
- umiejętność współpracy w zespole, organizacji pracy własnej
- umiejętność obsługi programów komputerowych typu Word, Excel, Outlook Express
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze finansów publicznych
- umiejętność obsługi programu TREZOR