Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
W naszej firmie będziesz miał możliwość m.in.:
• wsparcia procesu profesjonalnej obsługi klientów naszej firmy
• przyjmowania zgłoszeń kandydatów na opiekunów
• weryfikowania poziomu języka niemieckiego i/lub angielskiego
• poszerzenia swojej wiedzy i umiejętności w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
Kim Ty jesteś:
• bardzo dobrze znasz język niemiecki (w mowie i piśmie) – wymagane
• posiadasz doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną obsługą klienta
• jesteś komunikatywny i lubisz rozmawiać przez telefon
• dobrze posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Outlook)
• jesteś gotowy do podjęcia pracy w systemie zmianowym
• mile widziana znajomość języka angielskiego
Dołączając do nas zyskujesz:
• interesującą pracę na samodzielnym stanowisku w firmie będącej liderem w swojej branży
• atrakcyjny system wynagrodzeń
• możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
• elastyczne godziny pracy
• pracę w wymiarze 160 godzin (w tym jeden weekend w miesiącu)
• możliwość pracy w godzinach popołudniowych czy wieczornych
• wykorzystanie języka niemieckiego i angielskiego w codziennej pracy
• pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę