Rekrutujemy dla naszego Klienta – wiodącej firmy z branży telekomunikacyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku.
Młodszy Specjalista ds. Customer Care
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: DENK03597
Co będziesz robić?
Pracować w zespole Customer Care dedykowanym do bezpośredniej obsługi Klientów Indywidualnych (dział Contact Center) bądź Klientów Biznesowych - Sieci Sprzedaży (dział Sales Support).
Bardziej szczegółowo:
- Obsługiwać zapytania, np. pytania informacyjne, o zakres świadczeń, koordynować sytuacje awaryjne itp.
- Przyjmować zgłoszenia od Klientów Wewnętrznych i koordynować działania zgodnie z ogólnie przyjętymi procedurami (np. rozpoznać jaki zespół mógłby rozwiązać problem).
- Koordynować działania mająca na celu pomoc w sytuacji awaryjnej.
- 90% Twojego czasu pracy to zadania w wewnętrznym systemie, natomiast 10% to kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi.
Kogo Szukamy?
Zwracamy uwagę na otwartość, komunikatywność, poszukiwanie rozwiązań i nieszablonowe myślenie!
Idealny Kandydat:
- jest zaangażowany w powierzone zadania i odpowiedzialny za ich realizację.
- jest gotowy do pracy w trybie zmianowym.
- zna Microsoft Office.
- komunikuje się w języku angielskim (bądź innym języku obcym).
- chce się rozwijać i zdobywać doświadczenie zawodowe.
- interesuje się technologiami :)
W zamian oferujemy:
- Umowę o pracę na cały / pół etatu.
- Atrakcyjne wynagrodzenie + jasny system premiowy.
- Bogaty Pakiet Benefitów: Smartfon + Internet, Ubezpieczenie Medyczne, Owoce, Rowery, Bony Pracownicze.
- Oprócz tego: nie posiadamy dress codu!
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
- Klarowną ściężkę kariery.
- Mnóstwo szkoleń, ale też imprez :)
|
|
Devonshire Poznań
World Trade Center Poznań ul. Bukowska 12 60-810 Poznań tel. +48 61 865 38 88 poznan@devonshire.pl |