Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
KGL S.A.Klaudyn
praca hybrydowa / stacjonarna
dziś wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę pełny etat
18 godz.
Główne zadania: obsługa procesu oceny wniosków, pełnienie roli Przewodniczącego Panelu KOP; rozpatrywanie protestów; obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów; udział w przygotowaniu dokumentów konkursowych, planów, analiz i sprawozdań.
Jeśli studiujesz na kierunku rachunkowość / finanse / ekonomia (lub pokrewnym) oraz jesteś osobą ambitną i skrupulatną, która lubi uczyć się nowych rzeczy i docenia atuty pracy w kilkuosobowym zespole, to Grupa Corpus Iuris poszukuje osób takich jak Ty do pracy na stanowisku:
Młodszy Specjalista (dział finansowy)
Miejsce pracy: Warszawa - Wola
Zakres zadań:
Obsługa dokumentacji księgowej i korporacyjnej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Rejestrowanie dokumentacji w systemie wewnętrznym firmy (CRM)
Współpraca z wewnętrznymi działami spółki oraz podmiotami powiązanymi
Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym
Archiwizacja dokumentacji
Wymagania:
Sumienność, odpowiedzialność, skrupulatność
Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
Wielozadaniowość i umiejętność zarządzania priorytetami, nastawienie na realizację celów i konsekwencja w działaniu, umiejętność efektywnej pracy w sytuacji presji czasu
Dobra znajomość pakietu obsługi komputera i MS Office (MS Excel w stopniu średnio-zaawansowanym, MS Access w stopniu podstawowym)
Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 3 miesiące)
Dyspozycyjność 3-4 dni w tygodniu, dni i godziny pracy do uzgodnienia (w ramach godzin pracy biura od 8 do 16 w dni robocze pon-pt)
Oferujemy:
Pracę w spółce holdingowej (centrali) grupy kapitałowej składającej się z kilkunastu spółek
Pracę w niepełnym wymiarze czasu/godzin (z możliwością rozszerzenia wymiaru w przyszłości)
Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji w rozwijającej się organizacji
Pracę w młodym zespole i szkolenia pod okiem doświadczonych pracowników.
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
KGL S.A.Klaudyn
praca hybrydowa / stacjonarna
dziś wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę pełny etat
18 godz.
Główne zadania: obsługa procesu oceny wniosków, pełnienie roli Przewodniczącego Panelu KOP; rozpatrywanie protestów; obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów; udział w przygotowaniu dokumentów konkursowych, planów, analiz i sprawozdań.