Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w roku 2004 i jest obecnie liderem usług opiekuńczych dla osób starszych na rynku europejskim. Promedica24 zapewnia opiekę ludziom starszym i ich rodzinom oraz rekrutuje wyspecjalizowany personel medyczny dla placówek publicznej i prywatnej służby zdrowia w krajach Europy Zachodniej oraz w Polsce. Misją firmy jest zapewnienie osobom starszym i ich rodzinom bezpieczeństwa i komfortu funkcjonowania w jesieni życia. Etyka, stabilność i wysoka kultura pracy są podstawą relacji firmy zarówno z klientami, współpracującymi opiekunami, jak i partnerami biznesowymi. ”Opiekujemy się ludźmi” to motto przewodnie wszelkich działań Promedica24. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
Zakres obowiązków:
-
udział w procesie rozpatrywania reklamacji i roszczeń klientów, partnerów handlowych i personelu opiekuńczego
-
terminowe przekazywanie decyzji reklamacyjnych (ustnie i pisemnie)
-
bieżący kontakt z partnerami handlowymi, klientami i personelem opiekuńczym w kwestiach reklamacyjnych
-
udział w procesie opiniowania dotychczasowego przebiegu współpracy z personelem opiekuńczym
-
udział w procesie likwidacji szkód związanych z leczeniem personelu opiekuńczego
-
aktualizacja i wprowadzanie danych do systemu
-
odbiór i segregacja dokumentacji wpływającej do zespołu
Wymagania:
-
biegła znajomość języka niemieckiego i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) – wymagana
-
umiejętność redagowania oficjalnych pism w języku polskim, niemieckim i angielskim
-
znajomość podstaw obsługi klienta
-
asertywność i umiejętność argumentacji
-
skrupulatność i zdolności analityczne
-
znajomość pakietu MS Office
-
mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta i/lub dziale reklamacji
Oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
atrakcyjny system wynagrodzeń
-
możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
-
wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
-
ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport
-
pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę