- Ogłoszenie nr: 172578
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 sierpnia 2015 r.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- podreferendarz
- do spraw obsługi kancelaryjnej
- w Sekretariacie Prezesa Rady Ministrów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji komputerowej pism przychodzących i wychodzących zgodnie z rzeczowym wykazem akt
- sporządzanie kserokopii i ewidencja spraw przekazywanych poza Sekretariat Prezesa Rady Ministrów
- współpraca z Kancelarią Ogólną KPRM w celu przekazywania wysyłanej korespondencji oraz przyjmowanie korespondencji jawnej i zastrzeżonej
- rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją oraz udostępnianie pracownikom Sekretariatu Prezesa Rady Ministrów przedakt spraw
- przechowywanie akt spraw załatwionych, zakładanie teczek aktowych i przekazywanie ich do Archiwum KPRM
- przygotowywanie do przekazania do Kancelarii Ogólnej KPRM przesyłek za potwierdzeniem odbioru oraz kurierskich
- prowadzenie rejestru spraw zastrzeżonych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej
- obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę
- czas pracy – zgodnie z przepisami o służbie cywilnej
- nietypowe godziny pracy (dyżury)
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym (wieloosobowym). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowisku kancelaryjno-biurowym
- wiedza z zakresu organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności służby cywilnej
- wiedza dotycząca organizacji i funkcjonowania Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
- odporność na stres
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność
- szkolenie z zakresu obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów