Opis stanowiska: Wsparcie działań związanych z zarządzaniem kontraktem w obszarze usług Facility Management (m.in. usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Obsługa wewnętrznych systemów kadrowo-płacowych; dbanie o poprawny obieg dokumentów, procesowanie grafików, zgłoszeń...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będą w szczególności: wsparcie administracyjne w zakresie zarządzania portfelem projektów, tłumaczenie tekstów, dokumentacji i korespondencji na / z języka angielskiego; przygotowywanie dokumentacji, bieżąca komunikacja z klientami i...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoim głównym obowiązkiem będzie obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Najlepszy kandydat to taki, który: ...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę część etatu
3 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
z siedzibą w Siechnicach przy ul. Polnej 12 ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
Pracownik biura spółki
Miejsce pracy: Siechnice
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
obsługę korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej,
segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy,
przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy) i gości,
odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
redagowanie pism, przygotowywanie dokumentów na potrzeby Spółki;
drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,
zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych,
nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów i informacji wewnątrz organizacji, archiwizacja;
organizację zebrań oraz spotkań służbowych.
Wymagania
wykształcenie: minimum średnie,
prawo jazdy kat. B,
bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu Microsoft Office, umiejętność i doświadczenie w pracy z użyciem innych systemów informatycznych, bardzo dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
przynajmniej jednoroczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
odporność na stres, szybkość działania (pod presją czasu),
lojalność, poczucie odpowiedzialności za otrzymane zadania,
umiejętność redagowania oficjalnych pism,
komunikatywność, umiejętność pozyskiwania i przekazywania informacji,
mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej średnim.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Opis stanowiska: Wsparcie działań związanych z zarządzaniem kontraktem w obszarze usług Facility Management (m.in. usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Obsługa wewnętrznych systemów kadrowo-płacowych; dbanie o poprawny obieg dokumentów, procesowanie grafików, zgłoszeń...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będą w szczególności: wsparcie administracyjne w zakresie zarządzania portfelem projektów, tłumaczenie tekstów, dokumentacji i korespondencji na / z języka angielskiego; przygotowywanie dokumentacji, bieżąca komunikacja z klientami i...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoim głównym obowiązkiem będzie obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Najlepszy kandydat to taki, który: ...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę część etatu
3 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...