Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: TSS/2015/06
- Wykonywanie czynności związanych ze sprzedażą produktów i usług bankowych.
- Działanie zgodnie z procedurami przyjętymi w banku.
- Pozyskiwanie Klientów zainteresowanych ofertą banku.
- Przekazywanie Klientom rzetelnej informacji na temat warunków zawarcia umowy o produkty banku.
- Udzielanie Klientom informacji o procesie obsługi.
- Wprowadzanie danych do systemów banku.
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej poniedziałek – piątek godz. 8 – 20.
- Dobra dykcja.
- Umiejętność obsługi komputera.
- Wysoka kultura osobista.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem.
- Mile widziany status studenta.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Pracę od 13.07 do 13.10. 2015 z możliwością przedłużenia współpracy.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.
- Szkolenia wdrażające do pracy.