W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Procurement & Logistic Manager
Nr ref.: PLM/KA
Zadania:
- zarządzanie podległym zespołem,
- wdrażanie i rozwijanie strategii zakupowej,
- odpowiedzialność za tworzenie i implementację procedur i procesów zakupowych funkcjonujących w firmie,
- odpowiedzialność za terminowe zapewnienie materiałów do produkcji,
- negocjacjowanie kontraktów z aktualnymi dostawcami,
- stała kontrola i poszukiwanie nowych dostawców,
- analiza danych rynkowych dotyczących dostawców oraz surowców zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym,
- monitorowanie stanów magazynowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne bądź ekonomiczne),
- minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu działem zakupów zdobyte w firmie produkcyjnej,
- doświadczenie w poszukiwaniu dostawców zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym oraz prowadzeniu negocjacji handlowych,
- rozległa wiedza na temat procesów oraz procedur zakupowych,
- silnie rozwinięte kompetencje menedżerskie i przywódcze,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel),
- wysokie umiejętność analityczne, umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu,
- samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy.
Firma oferuje:
- stałe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
- przyjazna atmosfera pracy,