- Ogłoszenie nr: 171759
- Data ukazania się ogłoszenia: 31 lipca 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- sekretarz kierownika jednostki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach
08-110 Siedlce
ul. Kazimierzowska 29
Miejsce wykonywania pracy:
- Siedlce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie biura Powiatowego Lekarza Weterynarii w Siedlcach w zakresie obsługi kancelaryjnej m.in. dbanie o prawidłowy i sprawny obieg dokumentów, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism
- obsługa interesantów
- obsługa telefoniczna biura
- wspieranie innych działów w pracach administracyjno biurowych
- wykonywanie prac administracyjnych w zależności od bieżących potrzeb, zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnętrznej
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; konieczność prowadzenia licznych rozmów telefonicznych; użytkowanie sprzętu biurowego (fax, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów); stanowisko wymaga dyspozycyjności oraz umiejętności pracy w sytuacjach stresowych.
- narzędzia pracy - komputer i sprzęt biurowy
- miejsce pracy znajduje się na trzech poziomach, drzwi do pomieszczeń i toalet typowych rozmiarów
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu
- pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych
- wysokie umiejętności organizacyjne i interpersonalne
- komunikatywność i odpowiedzialność
- wysoka kultura osobista
- dokładność i solidność w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków
- umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów