- Ogłoszenie nr: 166176
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 stycznia 2015 r.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
- Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- sekretarz
- do spraw Komendanta Oddziału
- Sekcji Prezydialnej Wydziału Koordynacji Działań
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Kętrzyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- organizowanie funkcjonowania sekretariatu Komendanta Oddziału celem zapewnienia skutecznej realizacji zadań urzędu,
- planowanie w oparciu o terminarz zamierzeń Komendanta Oddziału: rozkładu jego dnia pracy, terminu (godzin) wizyt (spotkań) interesantów oraz przedstawicieli różnych instytucji i środowisk ( w tym międzynarodowych) z Komendantem Oddziału celem racjonalnego i sprawnego funkcjonowania urzędu,
- organizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem i przebiegiem konferencji, spotkań, narad, akcji promocyjnych, celem kształtowania pozytywnego wizerunku urzędu i formacji w środowisku i społeczeństwie, odpowiadanie za terminowość realizacji zadań przez inne komórki, różne stanowiska pracy, koordynowanie pracy osób przygotowujących wkład merytoryczny do zadań,
- prowadzenie rozmów telefonicznych w języku rosyjskim lub angielskim, między innymi z przedstawicielami Aparatu Pełnomocnika Granicznego Federacji Rosyjskiej Odcinka Kaliningradzkiego celem przekazywania istotnych informacji dotyczących przygotowania spotkań granicznych oraz spraw bieżących,
- przygotowywanie projektów dokumentów i rozkazów dziennych celem przedłożenia ich do akceptacji Komendantowi Oddziału, zapoznawanie z nimi osób zgodnie z przyjętymi ustaleniami, sporządzanie polecenia wyjazdów służbowych oraz przedstawianie ich do podpisu Komendantowi Oddziału celem zapewnienia sprawnego funkcjonowania urzędu,
- obsługiwanie łączności teleinformatycznej, poczty elektronicznej celem zapewnienia sprawnego obiegu informacji między abonentami a Komendantem Oddziału i jego zastępcami oraz kierownikami odpowiednich komórek i jednostek organizacyjnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa wymagająca codziennych kontaktów osobistych i telefonicznych z klientem zewnętrznym jak i wewnętrznym. Na stanowisku wymagana jest umiejętność organizowania właściwego poziomu funkcjonowania sekretariatu oraz planowania kalendarza spotkań Komendanta Oddziału. Na w/w stanowisku wymagana jest umiejętność znajomości języka angielskiego i rosyjskiego na poziomie A. Niezbędna jest znajomość i umiejętność stosowania savoir-vivre oraz dobra organizacja pracy własnej. Praca w systemie 8 godzin na dobę, 40 godzin tygodniowo.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku wielokondygnacyjnego nr 2 kompleksu koszarowego W-MOSG. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności umożliwiającym swobodne przemieszczania się (bariery architektoniczne w postaci schodów, brak windy), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej, na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, prace administracyjno-biurowe.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języków obcych: angielski - poziom A, rosyjski - poziom A,
- komunikatywność,
- otwarty stosunek do interesantów,
- asertywność,
- znajomość i umiejętność stosowania zasad savoir-vivre,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- umiejętność pracy w środowisku programów graficznych internetu,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów