Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarz w Departamencie Prawnym

Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3574 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 161889
  • Data ukazania się ogłoszenia: 23 lipca 2014 r.

Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • sekretarz
  • w Departamencie Prawnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Edukacji Narodowej
    al. J.Ch. Szucha 25
    00-918 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Ewidencja pism wpływających i wychodzących - przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją dyrektorów
  • Obsługa urządzeń biurowych, w tym telefonu (pierwszy kontakt z interesantami) - udzielanie podstawowych informacji gdzie kierować sprawy
  • Redagowanie standardowych pism i przepisywanie zleconych tekstów
  • Prowadzenie tematycznych zbiorów informacji i dokumentacji oraz podręcznych zbiorów akt dyrektora
  • Archiwizacja i przekazywanie akt spraw do archiwum
  • Zabezpieczenie zaopatrzenia departamentu w materiały biurowe oraz dbałość o estetykę sekretariatu

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Stres związany z częstymi kontaktami z osobami z zewnątrz.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
    możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • dobra organizacja pracy
    • odpowiedzialność
    • wysoka kultura osobista
    • znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
    • umiejętność pracy pod presją czasu
    • umiejętności interpersonalne
wymagania dodatkowe
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • co najmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • precyzja i dokładność w komunikacji pisemnej

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty