Ogłoszenie numer: 1141018, z dnia 2016-06-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Specjalista ds. Administracyjnych to pracownik wspierający działalność operacyjną Spółki w zakresie administracji biurowej, archiwizacji dokumentów, sporządzania analiz i raportów. Poszukujemy osób, dla których wielość i różnorodność zadań jest czynnikiem motywującym. Preferujemy kandydatów swobodnie poruszających się w arkuszach kalkulacyjnych, potrafiących zestawiać i analizować dane.
Kandydaci, których poszukujemy, to także osoby otwarte, łatwo nawiązujące kontakty międzyludzkie, angażujące się w wykonywane obowiązki oraz chętne do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
Główne zadania:
- wspieranie pracy biura w bieżących czynnościach administracyjnych,
- pozyskiwanie danych od współpracowników Spółki,
- przygotowywanie analiz oraz raportów dotyczących sprzedaży, wyników operacyjnych,
czasu pracy pracowników i innych, - sprawdzanie dokumentów wewnętrznych i ich archiwizacja.
Wymagania
- zaawansowana znajomość MS Excel – warunek konieczny (test sprawdzający umiejętność),
- wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe o kierunkach ekonomia, finanse, zarządzanie, administracja lub pokrewne,
- minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku administracyjnym,
- doświadczenie w przygotowywaniu analiz i raportów,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie min. średnio zaawansowanym,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- bardzo dobra organizacji pracy własnej, rzetelność i systematyczność oraz zorientowanie na cel,
- wysoka motywacja do pracy oraz chęci uczenia się.
Oferujemy
- pracę w Spółce o dużych perspektywach rozwojowych,
- umowę o pracę,
- dobre wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość awansu w ramach dużych struktur organizacji.