Twoje zadania:
- Monitorowanie jakości rozmów konsultantów
- Udzielanie informacji zwrotnej według wskazanych standardów
- Weryfikacja procesów wewnętrznych pod względem jakościowym i merytorycznym
- Utrzymywanie wyznaczonych standardów pracy
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center
- Otwartość na budowanie relacji
- Dokładność i sumienność
- Wykształcenie minimum średnie
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Rozbudowany wewnętrzny system wyróżnień pracowników
- Stabilną pracę w międzynarodowej grupie ubezpieczeniowej, która ma swoje siedziby w Londynie, Budapeszcie, Warszawie i RPA
- Możliwość zdobycia doświadczenia w najlepszym Call Center w Europie i na Świecie
- Pracę w atmosferze wsparcia i partnerstwa
- Egzamin KNF
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze