Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SOB/097/JFI
Zadania:
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów niemieckojęzycznych
- Identyfikacja i weryfikacja potencjalnych problemów
- Kontakt z partnerami biznesowymi
- Współpraca z innymi działami firmy
- Kreowanie wizerunku firmy przy współpracy z mediami społecznościowymi
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1
- Rozwinięte zdolności interpersonalne
- Wysoka kultura osobista
- Wielozadaniowość
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
- Stabilną pracę w międzynarodowej firmie, która jest liderem w swojej branży
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów
- Liczne szkolenia oraz awanse umożliwiające rozwój zawodowy
- Codzienny kontakt z językiem obcym
- Realny wkład w rozwój firmy
- Przyjazną atmosferę pracy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.